jueves, 25 de octubre de 2012

Scratch

El passat dimecres 24 d'octubre, a la sessió de GITIC, vàrem veure una pàgina web la qual ens presentava moltíssims jocs interactius creats per usuaris d'aquesta.

Tot seguit, després de fer-li una bona ullada a la pàgina, ens vam descarregar el programa Scratch per tal de crear nosaltres mateixos un joc i a continuació penjar-lo a la xarxa.

El programa és bastant senzill. Disposa d'unes peces de puzzle les quals a l'hora són les instruccions que pot realitzar el personatge creat per a aquest joc. El personatge per defecte és un gat, però es pot canviar per d'altres o inclús crear un de nou. També és possible modificar el fons de l'escena.

Les instruccions vénen seguides dels comandaments (per exemple: tecla de direcció dreta) i del temps de durada.

Quan ja hem acabat de crear el nostre propi joc el desem i el compartim a la xarxa.

Seguidament us deixo l'enllaç de la pàgina web i una imatge d'un dels jocs d'aquesta realitzat per un alumne de l'Escola Projecte, i més avall l'enllaç del meu compte d'Scratch i una imatge del joc que jo mateix he creat.

http://scratch.mit.edu/

Escola Projecte:

















La meva creació:

http://scratch.mit.edu/projects/xavipitarque/2856689





1 comentario:

  1. Xavi! M'agrada la teva entrada de Scratch, la utilitzaré per a fer la meva. Moltes gràcies i bona feina!

    ResponderEliminar